Според податоците објавени од истражувачки институт поврзан со владата, испораките на странски брендови на паметни телефони, вклучувајќи го и iPhone на Apple, во Кина паднале за 47,4% во ноември во однос на претходната година.
Податоците од Кинеската академија за информатичка и комуникациска технологија (CAICT) покажаа дека испораките на странски брендови паднале на 3,04 милиони единици во ноември. За споредба, таа бројка беше 5,769 милиони единици минатата година.
Падот уследи по падот од 44,25% во октомври во однос на минатата година. Ова го продлабочува падот на најголемиот пазар на паметни телефони во светот.
Apple, водечкиот странски производител на паметни телефони во Кина, се соочува со забавена економија и растечка конкуренција од домашните ривали како Huawei.
Потрошувачките цени во Кина паднаа во ноември на најниско ниво во последните пет месеци. Економската несигурност и загриженоста за дефлацијата влијаат на потрошувачката на домаќинствата.
За да се избори со својот пад на уделот на пазарот, Apple започна ретка четиридневна промоција во Кина. Компанијата нуди попусти до 500 јуани (68,50 долари) на своите најнови модели за да ја зголеми продажбата.