Apple официјално ја отвори својата онлајн продавница за поправки на делови и самопослужување, откако движењето „Right to repair“ изврши притисок врз американските регулатори да им дадат на потрошувачите поголема контрола врз купените производи.
Компанијата наведува дека ќе поддржува околу 200 делови и алатки за поправка, а некои од најважните се замена на екранот, батеријата и камерата.
Програмата во моментов има ограничување на уредите што може да се поправаат дома. Во соопштението се вели дека доаѓа поддршка за iPhone 12, iPhone 13 и iPhone SE од третата генерација, како и за сите уреди кои ќе бидат претставени во иднина.
Цените на деловите и деловите се идентични со оние што се наоѓаат во овластените сервиси на Apple.
Новото самопослужување првпат беше најавено во декември, а подоцна оваа година на програмата ќе се приклучат делови и алатки за поправка на Mac.
Програмата засега е достапна само во САД, но се планира да се прошири и во други делови од светот, почнувајќи од Европа.
Корисниците, исто така, ќе можат да изнајмат алатки за поправка за 49 долари со бесплатна испорака.
Сепак, Apple предупредува дека „посетата на сертифициран сервис на Apple е најбезбедниот и најсигурен начин за поправка“.
Застапниците на правото на поправка со години бараа компаниите да овозможат поширок пристап до делови за поправка и прирачници, со цел клиентите да не бидат насочени само кон овластени сервиси.