Apple е мета на критики во последните години од различни причини, од грешки поврзани со вештачката интелигенција до нејзините нови политики за дизајн, но бројките не лажат. Ако има нешто што компанијата од Купертино го прави добро, тоа е продажбата на iPhone уреди, и штотуку ја надмина границата од три милијарди. Извршниот директор на Apple, Тим Кук, ја потврди веста.
Тоа е импресивна бројка, а уште поимпресивна е со оглед на тоа што Apple всушност го забрзува темпото. Првиот iPhone беше претставен во 2007 година, а компанијата достигна една милијарда продадени единици девет години подоцна, во 2016 година. Потребни беа само пет години за да се достигнат 2 милијарди iPhone уреди, а потоа само уште четири години за да се достигнат 3 милијарди. Се чини дека ова е тренд што ќе продолжи.
Сепак, постои и друга страна на приказната. Претставникот на Apple, Еди Кју, неодамна изјави дека луѓето можеби нема да имаат потреба од iPhone за десет години, а тоа треба да биде доста загрижувачко за компанија чиј најголем бизнис е продажбата на мобилни телефони. Значителниот потег на Apple кон понапредна форма на уред не го запали светот. Познато е дека првите обиди за додавање значајни функции на вештачка интелигенција на iPhone не поминаа добро, благо кажано. Apple не изгледа дека е најподготвен за светот во кој можеби ќе живееме за десет години од сега.
Очигледно, тој проблем го мачи и Кук. За време на конференцијата за кварталните резултати, тој беше прашан за иднината на телефонот како доминантна мобилна платформа, а во својот одговор рече дека компанијата „размислува и за други работи“, но дека верува дека новите технологии „веројатно нема да ги заменат телефоните, туку ќе ги надополнат“. Телефоните сигурно функционираат на краток рок, но можеби нешто што го прават Сем Алтман и Џони Ајв ќе го забави пристапот на Apple кон достигнување на четири милијарди продадени iPhone-и.