Во автомобилската индустрија трендот на менување на логоа е во подем, па дури ни Audi не одолеа на овој тренд.
Наместо 3D ефекти, кои ги користеа речиси сите производители на автомобили за нивните амблеми, денес 2D едноставноста е на цена.
Audi е уште еден бренд кој го прифати овој тренд, воведувајќи нова 2D ознака за своите возила и брендирање ширум брендот.
Остануваат четирите прстени, но сега се интегрирани во црната позадина.
Идејата за 2D логото на Audi датира од 2016 година, но таа навистина се појави дури во 2020 година, кога германскиот производител на автомобили почна да го преиспитува својот корпоративен идентитет, одлучувајќи дека сака четирите прстени да изгледаат исто насекаде.
Првиот нов модел кој доби нов амблем на предната маска е неодамна претставениот Audi Q8 e-tron.