Извршниот директор на Audi Sport ветува нови спортски модели. Зборувајќи за британскиот Autocar, Себастијан Грамс рече дека тимот разгледува „различни типови концепти“ за да го замени суперавтомобилот со среден мотор.
Наследникот на R8 мора да одговара на стратегијата за електрификација на Volkswagen Group, а истото може да се каже и за TT. Матичната компанија на Audi мора да даде зелено светло.
Грамс рече дека во иднина „дефинитивно“ ќе има повеќе теренци со ознака RS, без да навлегува во детали.
Извршниот директор на Audi Sport вети и дополнителни електрични RS автомобили кои ќе го следат RS E-Tron GT. Идните модели без мотори со внатрешно согорување се дизајнирани без да додаваат премногу тежина со наоѓање совршена рамнотежа помеѓу моќноста и дополнителниот капацитет на батеријата.
Покрај тоа, на пат има и plug-in хибридни спортски автомобили и тие „нема да бидат ништо помалку неверојатни од она што го возите денес“.
Не сите модели ќе добијат третман RS бидејќи германската марка сака да го избегне она што Себастијан Грамс го нарекува „RS инфлација“.
На прашањето дали посветеноста на компанијата за Формула 1 од 2026 година со Заубер ќе го намали буџетот за истражување и развој за патни автомобили, шефот на Audi Sport рече дека тоа нема да биде случај.
До 2030 година сите модели на Audi Sport до одреден степен ќе бидат електрифицирани, што значи дека деновите на автомобилите што користат само SUS мотори се одбројани. Во меѓувреме, компанијата веќе ја отфрли можноста за производство на четирицилиндрични RS модели, за разлика од Mercedes-AMG со својата линија „45“.