Пожарот на автомобил е еден од најголемите проблеми со кои може да се соочи возачот. Пожарите во електричните возила не се толку чести, но привлекуваат големо внимание во јавноста бидејќи таквите пожари се насилни и тешко се гасат.
Повеќето пожари се предизвикани од прегревање или проблеми со батеријата, а тие обично се шират толку брзо што веќе е предоцна до доаѓањето на пожарникарите.
Сепак, се чини дека овој проблем ги има деновите одброени благодарение на патентот што Audi штотуку го претстави, систем за гаснење пожар кој дејствува брзо за да спречи поголема штета.
Во електричните автомобили, борбата против пламенот е од мала корист бидејќи во скоро сите случаи пожарот произлегува од проблем во батеријата. Затоа инженерите на Audi поднеле барање за патент за внатрешен систем за гаснење.
Комплексно решение, но во исто време толку логично што е многу тешко да се разбере како не се мислело претходно. Се состои од неколку елементи, од кои главни се детекторот за чад и самата опрема за гаснење, како и разни сервисни цевки.
Детекторот за чад и температура ќе биде првата безбедносна бариера. Кога сензорите ќе забележат присуство на чад и температурата на батеријата е повисока од нормалната, таа ќе издаде предупредување што ќе го активира апаратот за гаснење пожар.
Audi одлучи да користи апарат за гаснење сув прав што го задушува пламенот. Значи, брзо и ефикасно.
Возачот истовремено ќе добие предупредување за пожар. Автомобилот потоа ќе застане безбедно за возачот да може да повика брза помош.
Моментално е аплицирано само за патент, иако не би било изненадување доколку наскоро се воведе како суштински елемент во идните електрични модели.