Ауди би можел да се стреми кон долгорочна годишна продажба од најмалку 2 милиони автомобили, што е за една петтина повеќе од 2024 година, според новата стратегија што се очекува премиум брендот да ја објави подоцна оваа година, според лице запознаено со ова прашање.
Потенцијалната цел, која претходно не беше објавена, би била годишен рекорд за германскиот производител на луксузни автомобили и сигнализира поагресивен пристап по неколку тешки години во кои продажбата опадна.
Ауди постави предизвик за матичната компанија Фолксваген, која се соочува со одложувања на лансирањето на модели и технолошки проблеми што го зголемија јазот со конкуренцијата – предизвици што се влошија од американските царини за автомобили, кои ја принудија компанијата да ја намали својата прогноза, објавува SEEbiz.
Под извршниот директор Гернот Делнер, кој ја презеде функцијата во 2023 година, Ауди моментално ја преиспитува својата стратегија и би можел да вклучи долгорочна цел за продажба кога ќе ги објави своите нови планови подоцна оваа година.
Изворот не прецизираше конкретна година за целта од два милиони возила.
За 2025 година, Ауди има за цел продажба помеѓу 1,7 милиони и 1,8 милиони возила, по пад од 11,8 проценти на 1,67 милиони минатата година.
Оптимистичките долгорочни изгледи делумно се базираат на повисоките очекувања за Соединетите Американски Држави – вториот најголем автомобилски пазар во светот по Кина – каде што Ауди би можел речиси да ја удвои продажбата од околу 200.000 автомобили што моментално ги продава годишно во САД, рече изворот.
Ауди одби да коментира.
Компанијата заостанува зад конкурентите на американскиот автомобилски пазар, кој за разлика од Европа е во пораст, и смета на брендот дека ќе го стигне, иако болната царина за увоз од 27,5 проценти го чинеше 600 милиони евра (702 милиони долари) само во првата половина од годината.
Како и Порше АГ, Ауди нема производствен погон во САД, но дивизијата размислува да отвори еден веќе некое време, а одлуката се очекува подоцна оваа година.
Делнер претходно изјави дека која било фабрика во Соединетите Американски Држави би можела да послужи и како извозен центар, слично на големите локални производствени капацитети што ги водат конкурентите Мерцедес-Бенц и БМВ.