Autocar: Зошто возачите ја сакаат Dacia?

BIGSTER е најголемиот и најскапиот модел на марката со почетна цена од околу 25.000 евра

од Vladimir Zorba
35 прегледи

Понудата на Dacia завршува отприлика таму каде што почнуваат другите. Но само во однос на цената, бидејќи Dacia има се друго. Барем она што го бара просечниот клиент.

Dacia е забележливо подостапна од потенцијалните ривали бидејќи нејзините модели се дизајнирани, проектирани и произведени на сосема поинаков начин, истакнува британски Autocar, споредувајќи ја романската марка со популарниот европски трговски синџир.

И навистина, цените на деловите се на почетокот, а не на крајот, што овозможува многу добро дизајнирање и контрола на трошоците. Автомобилите не се преоптоварени со опрема и го нудат само она што извршниот директор на Dacia, Денис Ле Вот го нарекува основно.

Електромобилност, автономно возење, системи за асистенција, персонализација, сето тоа се работи кои денес се во фокусот на производителите на автомобили. Не за Dacia, која ги остави тие работи на други и најпотребното го задржа во прифатлива цена.

И тие го прават тоа многу добро. На пример, во 2008 година испорачале 280.000 возила, а лани над 610.000. За оваа година се очекуваат уште подобри резултати, веројатно над 700.000 примероци. Но, продажбата и приходите се еден аспект, профитот е друг аспект. Очигледно Renault заработува многу од романската марка.

Рецептот е познат. Се потпира на докажана и достапна технологија, понудени се ограничен број верзии, а промотивните кампањи ги допираат само вообичаените канали. На пример, во Чешка беше организиран пикник на Dacia, на кој присуствуваа 7.000 луѓе, а набргу потоа продажбата на Duster скокна за цели 16 проценти. И уште нешто, над 50 отсто од сопствениците остануваат лојални на брендот и повторно ја купуваат Dacia.

„Од 2015 година, видовме прилив на луѓе кои ја купуваат нивната следна Dacia“, изјави шефот за маркетинг на брендот, Силвен Курсимо, за Automotive News Europe. „Dacia е паметен избор“, вели Coursimault, споредувајќи го брендот со Lidl, Ryanair или H&M. „Автомобилите стануваат потешки, поскапи, покомплексни и помоќни. Задачата на Dacia е да оди против овие трендови“, додава нејзиниот шеф за маркетинг.

Првиот човек на Dacia, Денис ле Вот, со гордост изјави дека Dacia е „нетехнолошка компанија“, нагласувајќи дека „не го ставаат во автомобили“ она што сопствениците не го сакаат или не го побарале.

И конечно резултатите. Dacia Sandero е најпродаваниот модел во Европа, Spring е најевтиниот европски електричен автомобил. Sandero чини 14.900 евра, Spring 23.700 евра. А Bigster допрва доаѓа.

Слични содржини