Автомобилските брендови на кои најмногу им се лојални Американците

од Vladimir Zorba
297 прегледи

Лојалноста кон одредени марки на автомобили се намалува, но некои сепак успеваат да имаат верни фанови.

Сè повеќе корисници се свртуваат кон некои нови брендови на автомобили. Доволно е да се потсетиме на Tesla, релативно млад бренд кој во меѓувреме прерасна во угледен производител, но и собра еден од најверните фанови. Има и кинески производители кои се поуспешно ги пласираат своите производи во Европа и Америка, наведува „Index“.

J.D. Power гледа две причини зошто опаѓа лојалноста кон одредени брендови. „Како што достапноста на возилата се зголеми и потрошувачите имаат повеќе избор на пазарот, вкупната лојалност на брендот опадна оваа година“, рече Тајсон Џомини, потпретседател за податоци и аналитика во J.D. Power. „Дополнително, сопствениците беа врзани за своите возила подолго од вообичаено поради прекини во синџирот на снабдување и имаа поголема веројатност да доживеат проблеми со нивните возила како резултат.

Така, овогодинешното истражување покажа дека Porsche има најверни фанови меѓу премиум конкуренцијата. Дури 56,8 отсто од сопствениците ќе купат уште едно Porsche. На второ место е Mercedes со удел од 50,8 отсто. Во однос на премиум теренците, Volvo е број 1, а веднаш по него следи BMW.

Сепак, бренд со најверна клиентела е Ford со учество на дури 64,6 отсто од лојалните сопственици. Очекувано имајќи предвид дека најголемиот дел од продажбата е составен од познатата серија F. На полето на теренци, Subaru има најверни фанови (61,1%), додека во областа на патничките автомобили со 60 проценти верни фанови, Toyota го има статусот на најдобра.

Слични содржини