Поп-ѕвездата Тејлор Свифт во петокот рече дека ѝ се слошило гледајќи како обожавателите се борат да обезбедат билети за нејзината турнеја во САД преку платформата Ticketmaster, одкаде и се извинија на пејачката и обожавателите, особено на оние кои имале „ужасно искуство“ со купување билети како резултат на „невидена побарувачка“.
„Њујорк тајмс“ вчера објави дека Министерството за правда на САД истражува дали Live Nation Entertainment, основачот на Ticketmaster, ја злоупотребил својата моќ над мултимилијардерската музичка индустрија.
Тие, исто така, објавија дека истрагата се чини дека е обемна и започнала дури и пред овонеделната неуспешна продажба на билети за претстојната турнеја на Свифт во пролет 2023 година.
Многумина кои се надеваа дека ќе обезбедат места за турнејата „Eras“ на Свифт, нејзини први концерти по пет години, рекоа дека чекале со часови и постојано биле „исфрлувани“ од веб-страницата на Ticketmaster за време на претпродажбата оваа недела.
Таа страница сè уште беше неисправна во петокот, а Свифт на Инстаграм рече дека „нема за никого да бара оправдувања“, бидејќи тие продавачи на билети постојано го уверувале нејзиниот тим дека можат да се справат со порастот на побарувачката.
Ticketmaster нуделе места за повеќето настапи на турнејата на американски стадиони со 20 градови и 52 датуми од март до август, а како и SeatGeek, кој продаваше билети за многу претстави во Тексас и Аризона, пријави долго чекање, повикувајќи ги фановите на трпение.
Ниту Ticketmaster, ниту SeatGeek веднаш одговорија на барањата за коментар во петокот, а претходно оваа недела Ticketmaster рече дека „искусила невиден интерес од милиони луѓе за турнејата на Свифт“ и дека работи брзо на решавање на техничките проблеми за време на претпродажбата, откажувајќи ја продажбата на пошироката јавност закажано за петок.