Bing надмина 100 милиони дневни активни корисници еден месец откако го лансираше својот чет-бот со вештачка интелигенција, според Јусуф Мехди, потпретседател на Microsoft за модерен живот, пребарување и уреди.
Тој рече дека компанијата е целосно свесна дека сè уште е само „мал, нискоцифрен играч на пазарот“, но имаше време кога Bing дури и не беше дел од разговорот. Сега, откако технолошкиот гигант ја објави својата верзија од следната генерација, дури и оние кои не ја користеле во минатото се потпираат на него за своите пребарувања: Мехди истакна дека една третина од дневните активни корисници на Bing се нови во прелистувачот.
Покрај зголемувањето на бројките, Microsoft очигледно ужива во зголемен ангажман бидејќи повеќе луѓе вршат повеќе пребарувања. Компанијата го припишува ова на растот на користењето на Edge, веројатно потпомогнато од додавањето на вештачката интелигенција за разговор на Bing како нова функција. Исто така, се вели дека воведувањето на неговиот модел со вештачка интелигенција Prometheus ги направи резултатите од пребарувањето на Bing порелевантни, така што луѓето повеќе го користат – или барем се обидуваат – прелистувачот.
Во моментов, околу една третина од корисниците на Bing користат вештачка интелигенција за разговор за нивните прашања секој ден. Во просек, Microsoft гледа три разговори по сесија, со над 45 милиони разговори од воведувањето на новиот Bing. Понатаму, во 15 проценти од сите сесии за разговор, луѓето користеле Bing за да генерираат нова содржина. Лансирањето на четботот за вештачка интелигенција на Bing на мобилен, исто така, го однесе прелистувачот на ново ниво на популарност и доведе до шесткратно зголемување на бројот на дневни активни корисници.
Со интегрирање на чет-бот со вештачка интелигенција во Bing претходно оваа година, Microsoft му го даде на својот прелистувач оружјето што му е потребно за да се натпреварува со Google. Дополнително, Google има планови да лансира сопствен чет-бот и ја претстави вештачката интелигенција за разговор наречен Bard минатиот месец. Тој објави дезинформации за време на своето неофицијално деби, но Google работи со вработените за да ги подобри одговорите на четботот пред да се појави во живо.