Заедно со другите западни производители на автомобили, Stellantis престана да извезува возила во Русија и престана да ги произведува во Русија во 2022 година. Сепак, клиентите таму сè уште можат да купат некои од нејзините нови возила, благодарение на помошта на кинескиот партнер на компанијата Донгфенг.
Нема сугестии дека Stellantis ги заобиколува трговските санкции со Русија. Наместо тоа, Русија се чини дека го користи она што го нарекува „паралелен увоз“ за да и помогне на својата автомобилска индустрија. Најпрво кинеските компании ги извезуваа своите возила во Русија, а сега се чини дека го поддржуваат и рускиот производствен сектор.
Во декември 2023 година, руската компанија наречена Automotive Technologies увезе 42 или повеќе комплети за склопување Citroen C5 Aircross во фабрика во Калуга. „Ројтерс“ ги цитираше дилерите кои сакаа да останат анонимни дека комплетите потекнуваат од Dongfeng, која има комерцијално партнерство со Stellantis.
Се вели дека првата серија на комплети е дел од пилот проект, а фабриката во Калуга (која технички сè уште е во мнозинска сопственост на Stellantis, но повеќе не е под нивна контрола) ќе започне со масовно производство во 2024 година.
Дилерите изјавија дека им било кажано дека наскоро ќе почнат да добиваат C5 Aircrosses собрани од комплети во фабриката во Калуга, но не е јасно дали тие сè уште ќе бидат означени како Citroen.
Рестартирањето на производството на C5 Aircross ја нагласува загубата на контрола што ја доживеаја западните компании врз нивните брендови и средства во Русија. Stellantis рече дека и покрај тоа што поседува 70 отсто од фабриката во Калуга (останатите 30 отсто му припаѓаат на Mitsubishi), тој во декември заклучил дека таму „ја изгубил контролата над своите ентитети“.
Производителот на автомобили соопшти дека поради тоа имал загуба од 144 милиони евра. Бидејќи западните компании ја губат контролата, кинеските производители на автомобили влегуваат и сочинуваат повеќе од 56 отсто од пазарот.