BMW ја тестира првата батерија со цврст електролит

од Vladimir Zorba
12 прегледи

BMW започна со тестирање на батерии со цврст електролит. Прототипот на BMW i7 се промовира како прво возило опремено со батерии во цврста состојба. Таканаречените батерии во цврста состојба ветуваат огромни подобрувања во густината на енергијата и безбедноста.

Германскиот производител на автомобили го искористи своето партнерство со Solid Power за да ја унапреди технологијата на батерии во цврста состојба. Развојот започна во 2021 година, кога BMW инвестираше во стартапот, дури и пред тој да стане јавен во 2022 година. Инвестицијата би можела да вроди со плод бидејќи BMW сега има демонстративно возило опремено со батерија Solid Power, пишува „HAK“.

Прототипот на BMW i7 го заврши својот прв тест на пат во понеделник и ќе служи како полигон за оценување на издржливоста и перформансите на батериите во цврста состојба. Призматичните ќелии користат електролит на база на цврст сулфид.

Батериите во цврста состојба ветуваат многу поголема густина на енергија, овозможувајќи им на производителите на автомобили да ја намалат тежината на електричните возила без да го жртвуваат дометот. Батериите во цврста состојба ветуваат дека ќе бидат многу побезбедни бидејќи не користат запаливи течни електролити како сегашните литиум-јонски ќелии. Сепак, тие сè уште имаат проблеми што треба да ги решат, поради што сè уште не се во производство.

Сепак, цврстите електролити развиваат пукнатини за време на полнењето и празнењето, што овозможува формирање на дендрити помеѓу електродите. Ова значително го скратува нивниот животен век.

Ќе видиме како ќе се развива овој проект, како и голем број слични што ги лансираа кинеските производители, Тoyota, Nissan, Stellantis…

Слични содржини