Во рамките на настанот #NEXTGen, на кој дознавме дека BMW забрзува со електрифицирањето на своите автомобили, компанијата откри детали и за своите дигитални производи и услуги кои ќе бидат обединети под името myBMW. Различните предлози ќе бидат поделени во категориите My Car, My Life и My Journey, а повеќе детали очекуваме за време на Меѓународниот автомобилски саем во Франкфурт меѓу 12 и 22 септември.
Од пролетта, персоналниот асистент на BMW е достапен во многу од автомобилите на компанијата со BMW Operating System 7.0. Тој реагира на командата „Hey BMW“ и му помага на возачот, откако се учи од неговите преференции, го знае склопот поставувања и помага во управувањето на различни аспекти на возилото. Едно од следните ажурирања ќе додаде можност за водење разговари со помошникот.
Во автомобилите на BMW и MINI веќе има интеграција со гласовниот асистент Amazon Alexa која обезбедува пристап до многу негови функции во движење само преку гласовни команди. Така може да се бараат различни информации, да се добијат информации за времето и за сообраќајот, да се пушти музика и др. Дисплеите на BMW и MINI исто така покажуваат дополнителни елементи за избраната содржина.
BMW овозможува и на сите смартфони Samsung Galaxy со NFC можности и Android 8.0+ да се претворат во дигитален клуч за возилото – тоа има поддршка за BMW 8 Series Coupe и други модели на компанијата. По поставувањето на телефонот во специјалниот држач тој служи и како клуч за стартување на моторот. Со BMW Connected овој дигитален клуч може да се сподели со до 5 други луѓе.
Компанијата, исто така, нуди дигитални услуги за своите електрични автомобили. Со нив корисниците можат да најдат станица за полнење по својот пат и дури да си резервираат место, ако се на 20 минути пат од неа. Во случај возилото да е plug-in hybrid на BMW, може да се добијат дополнителни бонус поени iMILES кои потоа да се разменат за полнење на станици ChargeNow.