Јоаким Пост, главен технички директор на BMW, изјави за списанието Drive дека е технички можно да се изгради наменски високо-перформансен автомобил на платформата Neue Klasse.
Сепак, BMW сè уште не се обврзува на такво возило, само нагласувајќи дека модуларноста на архитектурата го прави тоа „изводливо“, според Motor1.
Историски гледано, BMW се двоумеше да произведе вистински спортски автомобил. Дури и M1 со среден мотор беше мачен од проблеми откако Lamborghini, кој првично беше задолжен да го изгради, се откажа поради финансиски проблеми. Баварците флертуваа со идејата неколку пати оттогаш, а најновиот обид беше M Vision Next.
Овој plug-in хибриден спортски автомобил беше речиси подготвен за производство на почетокот на деценијата. Беше блиску до добивање зелено светло, но зголемените трошоци за развој во комбинација со пандемијата COVID-19 го попречија проектот.
Иако BMW планира да лансира повеќе од 40 автомобили до крајот на 2027 година, сериската верзија на M Vision Next нема да биде меѓу нив. Спортскиот автомобил Neue Klasse би бил круната на обновената линија на BMW, но нема вистинска итност со оглед на минатото искуство.
Ретроспективно, i8 едвај продаде 20.000 единици за шест години. Откако потроши над 10 милијарди евра на Neue Klasse, BMW се фокусира на производи со голем обем како SUV и седани за да ја надомести својата огромна инвестиција.
Сепак, надежта не е изгубена. Skytop и Speedtop беа во суштина преименувани M8, но се продаваа за непотврдени 500.000 евра секој. Ако купувачите се подготвени да платат половина милион евра за BMW, тоа би можело да ги убеди раководителите да одобрат повеќе специјални проекти.