Производителите, како што се Volvo, Audi, Mercedes или Jaguar, побрзаа да ги објават датумите од кои повеќе нема да произведуваат бензински и дизел мотори и ќе се посветат исклучиво на електрични модели. Трендовите се такви, но не значи дека мнозинството ќе ги следи. BMW, на пример, нема намера да оди исклучиво во една насока. Работи на нова генерација бензински и дизел мотори и планира да ги произведува и во следната деценија.
Зборувајќи за CarExpert, Френк Вебер, член на одборот на директори за развој на BMW Group, јасно стави до знаење дека BMW нема да објави датум кога компанијата ќе се откаже од своите дизел и бензински мотори. Вебер рече дека BMW замислува иднина каде што моторите со внатрешно согорување коегзистираат хармонично со електрифицираните понуди, давајќи им на клиентите избор помеѓу погонските единици ICE и BEV во следните 10-15 години.
Во насока на електрификација се движи и BMW, пишува „HAK“. Компанијата си постави цел да продаде најмалку 50 проценти од електричните возила до крајот на деценијата. Овој двоен пристап има за цел да задоволи поширок опсег на потрошувачи, овозможувајќи им да го изберат системот за погон кој најдобро одговара на нивните потреби без компромиси.