BMW се стреми кон молскавично брзо полнење на plug-in хибридни автомобили. Производителот на автомобили обезбеди патент за нов суперхибриден систем. Системот комбинира суперкондензатор со традиционална батерија. Целта е да се постигне целосно полнење за само една минута. Производителите на автомобили постојано бараат нови методи. Целта е да се забрза полнењето на електричните автомобили и plug-in хибридите.
Суперкондензаторот се разликува од батеријата на неколку начини и може да се наполни и испразни исклучително брзо кога е потребно. Исто така, може да испорача многу висока излезна моќност за кратко време. Ова ја направи оваа технологија интересна во различни контексти. На пример, Формула 1 болидите користат слични системи. Суперкондензаторите исто така можат ефикасно да складираат енергија.
Технологијата денес веќе се користи во автомобилската индустрија. Lamborghini Sián FKP 37 користи суперкондензатор-хибридна технологија. Помали суперкондензатори се наоѓаат и во некои електрични автомобили. Ова се однесува на модели на германски и јужнокорејски брендови. Сепак, BMW ја носи технологијата чекор понатаму со својата патентирана комбинација.
Системот е дизајниран и да собира енергија. Ова се постигнува преку регенеративно сопирање, каде кинетичката енергија се претвора во електрична енергија, со што се подобрува целокупната ефикасност на системот. Според BMW, постои надеж за оптимизирање на системот. Потенцијално може да се прилагоди на други видови возила. Во контекст на придобивките од оваа технологија се споменуваат и автобуси и возови. Ќе видиме што ќе се случи со овој патент и дали некогаш ќе добие шанса во сериските возила.