Шефот на производството во германското BMW сака е-автомобилите да ги надминат нивните бензински ривали со тоа што на електричните возила ќе им дадат своја автопатска лента.
Милан Недељковиќ, шеф на производството на BMW, исто така, во напис објавен во саботата во весникот Münchner Merkur, сугерира посебен пристап до центрите на градовите и бесплатен паркинг за е-возила за да се зголеми побарувачката.
„Кога електричните автомобили постојано ве поминуваат во толпата, многумина сигурно би размислувале за промена“, вели Недељковиќ.
Тој рече дека таквиот повластен третман ќе биде алтернатива на планираната забрана на ЕУ за SUS моторите, додавајќи дека владините стимулации за купување не се разумни на долг рок.
И покрај критиките за Германија како производствена локација, BMW значително го зголемува производството овде, рече Недељковиќ. „Оваа година ќе произведеме повеќе од милион автомобили во Германија“, изјави Недељковиќ, кој е и член на управниот одбор на BMW.
Минатата година BMW произведе 936.000 автомобили во своите фабрики во Динголфинг, Минхен, Регенсбург и Лајпциг, додека во Кина направи 729.000 автомобили и 411.000 во САД. Тоа изнесува 2,66 милиони автомобили ширум светот.
Недељковиќ рече дека компанијата инвестирала пет милијарди евра (5,5 милијарди американски долари) во германски погони во последните пет години и е профитабилна.
„Но, јасно е дека конкуренцијата станува се посилна во нашата домашна база. Причините, вели, се бирократијата, скапата енергија и високите трошоци за локација. На индустријата и треба цврста патна мрежа, сигурна железничка услуга и дигитална инфраструктура“, додаде тој.
„Меѓутоа, во моментов доживуваме егзодус на индустриски фирми, особено во средниот сектор и меѓу добавувачите. Она што всушност ни треба е токму спротивното“, рече директорот на BMW – „имено воспоставување на нови технологии“.