BMW тестира нови електрични мотори

од Vladimir Zorba
31 прегледи

Германскиот DeepDrive разви ефикасни и евтини мотори кои сега се тестираат во електричните модели на BMW од новата генерација, попознати како Neue Klasse.

Револуционерна технологија со електрични мотори наскоро би можела да биде во производство. Предностите вклучуваат помала потрошувачка, помала тежина, а овие мотори заземаат помалку простор. BMW наведува дека автомобилите можат да бидат полесни за 150 килограми во споредба со денешните модели. Новиот електромотор што го тестира BMW има двојни ротори, што треба да му даде одредени предности во однос на денешните електромотори. Статорот ги придвижува и надворешниот и внатрешниот ротор. Заедно со BMW, DeepDrive ги тестира моторите во прототипови.

Моторите се веќе тестирани во новото електрично купе на BMW, велат од „HAK“.

– Моторите DeepDrive генерално ги надминаа најавените карактеристики. Ова е невообичаено во толку рана фаза со целосно нова технологија – рече Карол Вирсик, шеф за концепт и технологија во BMW Group.

Новите мотори ќе бидат за 20 проценти поефикасни од денешните централно лоцирани електромотори. Секој мотор тежи 35 kg и нуди посебна контрола на вртежниот момент. Стартапот DeepDrive сега работи со големиот подизведувач Continental за понатамошно развивање на технологијата. Еден недостаток, сепак, е поголемата маса на тркалото, што може да ја загрози удобноста и издржливоста. Тие исто така тешко се интегрираат со денешните компоненти на суспензијата и сопирачките. Предностите на хаб-моторот се дека нема потреба од диференцијал или погонска осовина и дека се намалуваат загубите на моќност. Се вели дека германската технологија може да користи диск и барабан сопирачки, а моторот треба да одговара на стандардно тркало од 19 инчи.

Германскиот мотор има максимална моќност од 204 КС и возен вртежен момент од 1500 Nm. Ова му дава максимална моќност од над 800 КС за автомобил со погон на четири тркала. Сепак, континуираната моќност по мотор е 109 КС.

Слични содржини