Британскиот регулатор забрани реклами на „Зара“ поради „нездраво слаби“ манекенки

од desk2
16 прегледи Фотографиите се илустративни и не се рекламите што се забранети.

Телото за регулација на рекламите на Велика Британија (ASA), забрани две реклами на шпанскиот моден гигант „Зара“, оти оцени дека во нив има манекенки што изгледаат „нездраво слабо“ и ги дефинираше визуелните решенија како „неодговорни“.

Британскиот регулатор постапувал по пристигната пријава.

Во едната се гледаат премногу изразени клучни коски, а позата и стајлингот дополнително ја истакнувале „исклучително слабата фигура“, вели регулаторот. Во другата, манекенката изгледала „благо преслаба“ што се должело на косата зачешлана наназад, осветлувањето и облеката, што создавале впечаток за „видливо слаба“ фигура. ASA вели дека рекламите ги нарушуваат правилата за социјална одговорност и забрани повторно нивно користење во сегашната форма.

Од „Зара“ велат дека манекенките биле претходно прегледани од медицински лица, во согласност со британските стандардни, и дека на фотографиите се правени само минимални корекции на осветленоста и боите. Компанијата вели дека ги тргнала рекламите веднаш откако ASA ја известила за пријавите.

Претходно, ASA забрани слични реклами на британските трговски синџири „Некст“ и „Маркс енд Спенсер“.