Bugatti создаде уникатен модел Brouillard со 1.600 КС

Автомобилот го нарачал холандскиот претприемач Мишел Перидон, кој е сопственик на најголемата приватна колекција автомобили на Bugatti во светот

од Vladimir Zorba
17 прегледи

Bugatti започна ново поглавје со воведувањето на хибридниот модел Tourbillon, но сè уште не е подготвен да ја затвори книгата за нарачки што го вклучува легендарниот W16 мотор. Сега доаѓа нова уникатна креација наречена Brouillard, напојувана од истиот 8,0-литарски W16 квад-турбо мотор што се наоѓа во Chiron.

Уникатниот модел е всушност првиот што пристигна од новата програма на Bugatti, „Programme Solitaire“ и ќе дебитира на Неделата на автомобили во Монтереј во Калифорнија, а по него ќе следат и други уникатни модели на Bugatti.

Автомобилот го нарачал холандскиот претприемач Мишел Перидон, кој е сопственик на најголемата приватна колекција автомобили на Bugatti во светот. Brouillard е впечатлива мешавина од наследство и уникатна изработка. На прв поглед, може да личи на купе верзијата на ограничениот модел W16 Mistral, но подетален поглед открива дека речиси секој панел е уникатно прилагоден.

Напред се наоѓа извајан браник со широка решетка во облик на потковица, додека LED фаровите се наоѓаат на браниците со дополнителни вшмукувачи за ладење. Профилот има карактеристични отвори во облик на буквата C зад прозорците, како и карбонски делови кои се во контраст со живописната зелена нијанса.

Задните браници агресивно се прошируваат, „течејќи“ во прилагодениот заден дел и опашката, што придонесува за притисок на притисокот и визуелната драма. LED задните светла во облик на буквата X изгледаат како да се земени од Mistral, додека четирите издувни цевки во задниот дифузер се послични на оние на Chiron Super Sport.

Внатрешноста има ист распоред како кај Chiron, но има уникатни детали и зелена тема. Тартанските шари се направени од ткаени ткаенини по нарачка од Париз, во комбинација со зеленикави јаглеродни влакна, кожа и машински обработени алуминиумски компоненти. Најважната точка е рачно изработената скулптура на коњот Брујард, сместен во стаклен влошок на алуминиумскиот менувач. Нејзе ѝ се спојуваат мотиви на коњи извезени на вратите и потпирачите на седиштата.

Brouillard е базиран на шасијата од јаглеродни влакна и алуминиум од семејството Chiron, која ја користат и Divo, La Voiture Noire, Centodieci, W16 Mistral и Bolide, кој е наменет само за патеки. Секако, тој е напојуван од најмоќната верзија на квад-турбо 8,0-литарскиот W16 мотор, кој развива 1.600 КС.

Brouillard можеби е уникатен, но тоа е само почеток за новиот Program Solitaire. Ова ја носи персонализацијата на повисоко ниво од постоечката програма Bugatti Sur Mesure, создавајќи уникатни модели за малкумината среќници кои имаат вишок пари.

Bugatti ќе произведува максимум две „ремек-дела“ секоја година, осигурувајќи дека секое ќе го добие вниманието што го заслужува. Уникатните модели ќе ги користат постоечките погонски склопови и шасија на Bugatti, што ја ограничува основата на Chiron или Tourbillon со можност за прилагодување на надворешноста и ентериерот.