Кинескиот производител на автомобили BYD минатата година успеа да продаде повеќе електрични и хибридни возила во Кина од американскиот конкурент Tesla, покажуваат новите податоци. Групацијата сега очекува двојно зголемување на продажбата во 2022 година, според Nikkei Asia Review.
Еден од најпопуларните модели на BYD, плаг-ин хибридот Song Plus DM-i, излезе во продажба минатиот март. Неговата цена започнува од приближно 150.000 јуани (23.600 долари).
„Толку е популарен што купувачите сега треба да чекаат три до шест месеци за да го добијат“, вели продажен соработник во канцеларијата на BYD во Хуижоу во јужна Кина.
Моделот се продава толку добро затоа што „заштедата на енергија е далеку подобра од конкурентните бензински возила во истиот ценовен опсег“, вели аналитичар во кинеската Zheshang Securities.
BYD е познат по своите електрични возила и хибриди, кои станаа популарни во Кина како „возила кои користат нов вид енергија“. И покрај големата побарувачка за позелени автомобили, автомобилите на бензин сочинуваат најголемиот дел од продажбата на групата до 2020 година.
Компанијата минатата година направи остар пресврт кај бензинските возила. Неговата продажба во оваа категорија се намалува за околу 40% до 130 илјади единици.
Во меѓувреме, продажбата на плаг-ин хибриди се зголеми приближно шест пати на 270.000 возила. Електричните возила забележаа двојно зголемување на побарувачката до 320.000 единици. Вкупните продажби на BYD растат за 70% во 2021 година, а компанијата очекува тие да се удвојат до 1,5 милиони единици оваа година.
Во исто време, продажбата на Tesla во Кина тројно се зголеми на околу 473.000 во 2021 година, според Marklines. BYD води кога плаг-ин хибридите се вклучени во сметките.
BYD се бори за првото место во продажба во категоријата автомобили кои користат нов вид енергија, со заедничкото вложување SAIC-GM-Wuling Automobile, кое го освои пазарот на електрични автомобили, со мал автомобил за 4.500 долари.
Многу од електричните возила и хибридите на BYD се со цена помеѓу 100.000 и 200.000 јуани – многу пониски од електричните модели на Tesla, кои започнуваат од околу 300.000 јуани.
Од друга страна, евтиниот електричен автомобил на SAIC-GM-Wuling доминира во рурална Кина.
BYD е основан во 1995 година како производител на батерии, а во следните години брзо се диверзифицира. Компанијата влезе во автомобилската индустрија во 2003 година.