Најголемиот кинески производител на електрични возила, BYD, објави прв месечен пад на испораките оваа година, бидејќи жестоката конкуренција и ценовната војна го привлекоа вниманието на креаторите на политики во Пекинг.
Додека другите големи кинески производители на електрични возила, вклучувајќи ги Li Auto и Nio, исто така објавија падови во јули, Xpeng објави рекорден број на испорачани возила во истиот месец. Xiaomi, Leapmotor и Aito исто така објавија позитивни месечни резултати, сите од кои беа во пораст во однос на јуни.
BYD испорача 341.030 единици во јули – намалување од 377.628 во јуни – прв пад оваа година и практично непроменет од истиот период минатата година. Падот доаѓа по месеци постојан раст, почнувајќи со 296.446 испораки во јануари.
GAC Aion ги намали цените на неколку од своите електрични и хибридни модели од ниска класа за околу 30% во мај, поттикнувајќи ги другите производители на автомобили да го следат примерот. Како што се интензивираше ценовната војна, кинеските власти издадоа предупредувања во последните месеци да се запре прекумерната конкуренција на пазарот.
Li Auto продаде 30.731 возила во јули, што е намалување во однос на 36.279 во јуни и пад од 39,7% во однос на истиот период минатата година. Ова беше втор последователен месечен пад и еден од најголемите меѓу кинеските производители на електрични возила, според „Сибиз“.
„Nio“ исто така забележа пад на испораките, со 21.017 единици испорачани во јули, во споредба со 24.925 во јуни, што е неговиот годишен максимум. Падот на годишно ниво изнесуваше 2,7% и беше забележан во сите три главни производни линии.
И Li Auto и Nio лансираа нови модели на 31 јули. Првиот целосно електричен теренец на Li Auto, „Li i8“, доаѓа во три варијанти, со цена помеѓу 321.800 и 369.800 јуани (44.700 до 51.400 долари). Испораките се закажани за 20 август.
Новиот теренец на Nio, L90, чини 265.800 јуани, или 179.800 јуани со претплата за батерии. Испораките на верзијата со шест седишта започнаа на 1 август, додека испораките на верзијата со седум седишта се закажани за крајот на септември.
Во меѓувреме, Xiaomi објави повеќе од 30.000 испораки на електрични возила во јули, во споредба со 25.000 во јуни – најсилен раст од март. Растот следеше по лансирањето на теренецот YU7 на почетокот на јули.
Xpeng го продолжи својот тренд на раст, со рекордни 36.717 испорачани единици во јули – мало зголемување од јуни и деветтиот последователен месец со повеќе од 30.000 испораки. Компанијата на 30 јули објави дека седанот од втората генерација Xiaopeng P7 ќе биде лансиран на кинескиот пазар на 6 август.
Harmony Intelligent Mobility Alliance, кој е поддржан од кинескиот технолошки гигант Huawei и вклучува брендови како Aito, Chery и Maextro, соопшти дека испорачале 47.752 единици во јули. Поголемиот дел од овие продажби биле за серијата Wenjie на Aito, со испорачани 40.753 возила.
Leapmotor, кој е поддржан од европскиот автомобилски гигант Stellantis, испорача 50.129 возила во јули – највисока месечна продажба досега, продолжувајќи го својот постојан тренд на раст.
Спротивно на тоа, Zeekr забележа стабилни испораки во јули, со испорачани 16.977 возила, речиси идентично со резултатите од јуни. Компанијата е во сопственост на Geely Group.