Производителите на електрични автомобили се повеќе се обидуваат да се натпреваруваат со возилата со мотори со внатрешно согорување. На прашањето „како да се намали времето на полнење“, најблискиот одговор го нуди кинескиот BYD.
За електричните автомобили да станат целосна реалност во денешниот свет, тие мора да се соочат со неколку предизвици. На пример, усогласување на нивните цени со нивните еквиваленти на бензин и дизел и постигнување доволно висок опсег за да издржат долги патувања.
Сепак, еден од најнезгодните или потенцијално досадните аспекти на возењето електричен автомобил е планирањето за полнење на пат. Без разлика дали има повеќе или помалку полначи, чекањето повеќе од половина час батеријата да биде подготвена за да го продолжите патувањето е непријатност за многумина.
За да се поправи ова, потребни се помоќни полначи, како и возила кои можат да се справат со овие повисоки нивоа на моќ на полнење. Клучот се архитектурите од 800 волти или 900 волти, кои се сè почести кај одредени електрични автомобили.
BYD сака да оди понатаму, да ја подобри областа каде што можеби недостасуваат некои од неговите модели. Неодамна претставениот Atto 2, на пример, поддржува брзо полнење во Европа со само 65 kW, додека малиот Dolphin се задоволува со максимални 88 kW.
Колку е поголем работниот напон на електричната платформа на возилото, толку е поддржано побрзо DC полнење. Не само тоа, туку се намалува и оптоварувањето на батеријата, што создава помалку топлина и го продолжува животниот век на батеријата и овозможува да се движат помали електрични мотори. Кинеските медиуми известуваат за претстојната технологија во автомобилите од високата класа од BYD, најголемиот светски производител на plug-in автомобили. Станува збор за архитектура од 1.000 волти која треба да овозможи ултра брзо полнење.
Во пракса, ова значи дека електричните модели на BYD ќе можат да повратат доволно енергија за да поминат 300 километри за само пет минути полнење. Новата високонапонска платформа на BYD пристигнува веќе во март и постепено ќе се интегрира во ажурирањата на врвните модели.
Новите Хан и Танг, најголемите модели што кинеската марка ги продава во Европа, би требало да бидат првите кои ќе ја имаат оваа технологија која ќе овозможи ултра брзо полнење, што значи дека батеријата може целосно да се наполни за околу 10 минути.
Но, има уште: BYD веќе работи на изградба на големи станици за ултра-брзо полнење во Кина, и не би било чудно ако тоа го направи во иднина во Европа, каде што нејзината унгарска фабрика наскоро ќе стане реалност. Build Your Dreams, исто така, наводно работи на архитектура наречена BOX, дизајнирана за чисто електрични возила, со посебен акцент на ефикасноста.
Сепак, кинескиот гигант наскоро ќе има и платформа од 1.500 V за сопствена електрична градежна машинерија. Со максимален капацитет од 2.500 kWh во LFP формат, оваа батерија може да поддржува ултра брзо полнење до 600 kW.