CATL тврди: Имаме батерија со најбрзо полнење

од Vladimir Zorba
11 прегледи

Кинески CATL, најголемиот светски снабдувач на батерии за електрични возила, во понеделникот најави серија нови производи, вклучувајќи батерија за која тврди дека поставила „нов глобален рекорд во технологијата за супер брзо полнење“.

Во објава на WeChat, компанијата – Contemporary Amperex Technology Company Ltd. – сподели дека нејзината втора генерација на батеријата Shenxing може да додаде 520 km (323 милји) опсег на возење со само пет минути полнење – само малку подолго отколку што е потребно за полнење на автомобил со гас.

Се чини дека ова го става брзото полнење на CATL пред она на кинескиот EV гигант и ривал на Tesla – BYD, кој ја изненади индустријата минатиот месец со системот за полнење за кој тврдеше дека може да додаде околу 400 километри досег на батериите за околу 5 минути.

Некои аналитичари беа скептични за тврдењата на BYD, наведувајќи ги потенцијалните технички пречки и високите трошоци. Меѓутоа, доколку се покаже дека е изводливо во поголем обем, технологијата би можела да и помогне на индустријата за електрични возила да ја ублажи загриженоста на потрошувачите за опсегот и практичноста на електричните возила.

Последните тврдења на CATL, исто така, ќе ги стават нејзините врвни брзини на полнење пред оние на западните конкуренти. Најновите суперполначи на Tesla можат да додадат до 270 километри досег за 15 минути, додека Mercedes-Benz Group неодамна соопшти дека една од неговите батерии може да наполни до 325 километри за 10 минути.

Новиот производ на Shenxing е и првата во светот литиум желе-фосфатна батерија со домет од 800 километри и максимална брзина на полнење од 12 степени Целзиусови, соопшти CATL. Се додава дека батеријата го надминува највисокото тековно ниво на полнење во индустријата во средини до -10°C.

Во понеделникот, CATL, исто така, претстави нови батерии во рамките на својата серија „Naxtra“, за која рече дека ќе биде „првата масовно произведена натриум-јонска батерија во светот“, намалувајќи ја зависноста на индустријата за електрични возила од литиум.

Компанијата додаде дека натриум-јонските батерии можат да помогнат во намалувањето на трошоците за одржување и можат да работат на екстремни температури од -40°C до +70°C.

Една од батериите на Naxtra беше специјално дизајнирана за тешки камиони, за кои компанијата рече дека нуди повеќе од осум години работен век додека обезбедува намалени трошоци за животниот циклус и поголема ефикасност од традиционалните оловни батерии.

Акциите на CATL на берзата во Шенжен пораснаа за околу 1% во вторникот.

Слични содржини