Chevrolet официјално го претстави прототипот Blazer EV.R NASCAR пред Daytona 500, кој ќе и помогне на компанијата да тестира нови технологии за сериски електрични возила.
Прототипот е придвижуван од три шестфазни електромотори со комбинирана моќност од 1.300 КС и вртежен момент до 15.000 вртежи во минута, а се напојува од батерија со течно ладење од 78 kWh. Автомобилот користи шасија и суспензија NASCAR Next Gen и е опремен со програмабилен погон на четири тркала. Има гуми Goodyear Racing Eagle.
Chevrolet вели дека тесно соработувале со NASCAR и други производители за параметрите и техничките елементи на прототипот.
Ерик Ворен, шеф на глобалните автоспортски програми во GM, рече дека компанијата нема намера да ги напушти своите докажани V8 мотори во NASCAR, но активно тестира нови технологии кои би можеле да влијаат на идното производство на електрични автомобили Chevrolet. Blazer EV.R NASCAR е една од платформите за вакво тестирање.
GM Design го направи Blazer EV.R сличен на серискиот модел Blazer EV SS, но со поагресивен стил. Инженерите успеаја не само да го создадат концептот, туку и да го тестираат во реални услови во Carolina Motorsports Park во Кершо, Јужна Каролина. Зад воланот беше Џастин Алгаер, возач на Team Chevy и шампион од 2024 NASCAR Xfinity Series. Тој рече дека програмерите го користат овој прототип за да научат како да го приспособат регенеративното сопирање, што има големо влијание врз зоните на сопирање и рамнотежата во свиоци.
Треба да се напомене дека Blazer EV.R NASCAR нема да учествува на натпреварот.
Во меѓувреме, Chevrolet не заборава на своите клиенти. Водечкиот Blazer EV SS наскоро ќе се најде во продажба со 615 КС и забрзување од 0 до 100 km/h за околу 3,4 секунди. Досегот му е 487 километри, а основната цена е 62.490 долари.