Citroen ја преиспитува иднината на моделот C4: Можно враќање на Cactus

од Vladimir Zorba
16 прегледи

Постојаниот пораст на цените ги принудува производителите да преиспитаат некои стари одлуки. Француската марка, која сè помалку смета на наследникот на C4, сега би била подготвена повторно да се предомисли и да го направи пресвртот што го направи во не така далечното минато. Барате едноставен и достапен автомобил како Cactus.

Можеби не се согласувате со оваа констатација, но Citroen се повеќе станува нов прифатлив бренд. Новата моделска линија со новиот C3 го потврдува тоа, а се најавуваат и други модели со кои тоа ќе се оствари, бидејќи тоа е специјалитет на Французите со кој стратешки ќе се обидат да се изборат за поголеми продажни бројки.

Очигледно деновите на третата генерација на компактниот Citroen C4 се избројани, иако неодамна беше претставен освежен модел. Французите веќе почнаа да ги цртаат главните линии на идната гама и класичниот компакт има се помалку простор во нивните планови.

Има простор за C4, но потребен е нов компромис

Растот што го доживеа новиот C3 Aircross и фактот дека идниот C5 Aircross ќе биде покомпактен модел, го обесхрабрија воведувањето на друг модел помеѓу, бидејќи беше јасно дека еден од триото беше предодреден да пропадне, земајќи со себе милијарди инвестиции. Околност на која се додава уште една речиси исто толку важна работа или повеќе: технолошкиот товар на компактот моментално е најголем и логично е прв на списокот за повлекување.

Иако оваа последна точка може да изгледа проблематична, можеби не е така, бидејќи Citroen веќе покажа дека е можно да се понуди добро опремен модел по фер цена. C4 Cactus беше роден со оваа премиса и беше вистински комерцијален успех, и покрај фактот што го симна името на компактниот автомобил на пониско ниво.

Тиери Коскас размислуваше за ова: „Она што го кажавме за сегментот Б и потребата од автомобили со соодветно ниво на опрема еден ден ќе важи и за сегментот Ц“, додавајќи дека семејствата се заинтересирани за просторност, но по разумна цена.

Cactus е пример за убав, опремен и достапен автомобил

Новата платформа C3 „Smart Car“ беше развиена од индиските Tata Consultancy Services за евтините брендови на Stellantis, ставајќи ја цената на прво место, а потоа буџетирањето за поединечни компоненти. На овој начин Французите уште од почетокот можат полесно да одредат колку можат да потрошат без да ја загубат профитабилноста.

Тоа е истиот принцип што го користи Dacia и кој ја донесе до статусот што го ужива денес. Затоа Коскас е убеден дека новиот C4 е возможен, но со многу внимателна стратегија за опрема, давајќи приоритет само на она што вообичаено го користат клиентите.

Французите го делат еден од најголемите проблеми во индустријата и на кој ретко кој обрнува внимание, освен романскиот бренд.

Зголемувањето на цените на автомобилите влијае и на сумата на пари вложени во развој. Враќањето на добро опремен, но едноставен производ е нешто што се смета за неопходно.

Слични содржини