Coca-Cola може повторно да почне да користи стаклени шишиња за повеќекратна употреба – како обид да се спротивстави на инфлацијата, пишува Ројтерс.
Американската компанија предупреди дека побарувачката на потрошувачите може да забави бидејќи инфлацијата не покажува знаци на ладење. Планира да понуди подостапни и стаклени шишиња кои можат повторно да се полнат на пазарите кои се соочуваат со најтешки зголемувања на цените.
Засега, сепак, побарувачката за газирани пијалоци и друга пакувана храна останува силна, и покрај зголемувањето на цените како резултат на повисоките трошоци за производствените материјали, од алуминиумски конзерви до шеќер, работна сила и транспорт.
Извршниот директор на Coca-Cola, Џејмс Квинси, рече дека отпорноста на побарувачката нема да трае вечно и дека цените на суровините ќе почнат да влијаат на потрошувачката во блиска иднина.
Procter & Gamble (PG.N) претходно овој месец соопшти дека очекува побарувачката за нејзината козметика во Соединетите држави да ослаби бидејќи летните зголемувања на цените ќе влијаат на купувањата на Американците.
За да се подготви за очекуваниот пад на куповната моќ на потрошувачите, Coca-Cola соопшти дека ќе ја прошири дистрибуцијата на поевтини стаклени шишиња за да ги врати или повторно да ги наполни пазарите во развој во Латинска Америка и Африка.
Компанијата ќе експериментира и со повратни шишиња во југозападните региони на САД.
Нето приходот на Coca-Cola се зголеми за 16 отсто на 10,5 милијарди долари во првиот квартал од оваа година, а нејзините акции пораснаа за 11,4 отсто од почетокот на годината.
Компанијата соопшти дека суспензијата на нејзиното работење во Русија ќе влијае на годишната заработка за 4 центи по акција и на годишната нето добивка за околу 1-2 проценти.