Според нов извештај, Smart би можел да оживее еден од своите најзначајни модели, Roadster (кој беше произведен помеѓу 2002 и 2005 година, со нешто повеќе од 43.000 произведени единици).
Шефот на Smart за Велика Британија, Џејсон Албут, неодамна беше прашан за шансите новиот Roadster да влезе во производство и тој звучеше доста ентузијастички за идејата. „Имавме еден во семејството и [беше] навистина забавно“, изјави тој за Auto Express.
Олбут посочи дека има можност Roadster да се врати, велејќи дека постои „можност“ да се продава во Велика Британија. Сепак, Олбут не потврди дали или кога нов Roadster би можел да се појави на пазарот.
Smart моментално се фокусира на модели за кои се надева дека ќе се продаваат во голем обем. Покрај трите теренски возила што моментално ги има во својата понуда, работи и на својот прв електричен седан, познат како #6.
Smart #6 ќе биде позициониран како ривал на Model 3 на Tesla и би можел да ги сподели своите основи со седанот Zeekr 007, користејќи ја неговата платформа PMA2+. Треба да се нуди во конфигурации со еден и два мотори.
Пред Smart да може да се посвети на нов Roadster, треба да се осигура дека има доволно побарувачка за него. Очигледно би бил целосно електричен автомобил како другите модели на брендот, а за да ја носи истата привлечност на оригиналот, би требало да биде мал и лесен.
Сепак, не се сите убедени во идејата за електричен спортски автомобил. Во разговор за Auto Express, Олбут изрази сомнежи дека електричниот Roadster навистина може да го долови духот на оригиналот. „Мислам дека многу од луѓето што ги возеа овие автомобили беа традиционални ентузијасти за автомобили“, рече Албут.
„Дел од радоста од спуштен покрив е слушањето на звукот на моторот“, додаде тој. „Можеби ќе има нова публика која би гледала на [електричниот родстер] на поинаков начин. Сè уште не сум сосема сигурен кои се всушност купувачите на тој автомобил. Прерано е да се каже сега, но ќе видиме.“