Некој би можел да се запраша што треба да прави електричниот автомобил со издувната цевка бидејќи тие немаат емисии, но токму сега Stellantis поднесе барање за патент – издувни цевки за електрични автомобили.
Сепак, идејата не е дека издувните гасови треба да се испуштаат од автомобилите. Сето тоа е поради таканареченото термичко бегство. Едноставно објаснето, ова е неконтролирано греење кое во најлош случај може да доведе до пожар. Тоа е затоа што се испуштаат запаливи гасови. Овие гасови можат да се запалат поради високите температури што ги создаваат батериите. Според Stellantis, ова може да вклучува водород и други гасови како што се метан, етан, етилен, ацетилен, пропан, циклопропан и бутан. Тоа не се гасови што се испуштаат секој ден, туку можат да се создадат со такво прегревање.
Компанијата предвидува дека отстранувањето на овие гасови од батеријата може да го спречи пожарот на батеријата на автомобилот. Системот ќе има неколку зони за обработка кои можат хемиски да ги неутрализираат гасовите што се произведуваат, како што се катализаторите во, на пример, бензинските пумпи.