Статистиката на германскиот автомобилски клуб (ADAC) е интересна бидејќи вклучува огромен примерок на електрични автомобили.
Бројот на интервенции на механичарите на ADAC се зголеми од 3,4 милиони во 2022 година на повеќе од 3,5 милиони минатата година. Една од причините за тоа е зголемениот сообраќај.
Според ADAC, најчеста причина за дефекти на сите возила е неисправниот акумулатор. Тоа е причина за дури 44 отсто дефекти на коловозот. Проблемите со моторот (бензин и дизел) се на второ место со 23 проценти, а потоа се дефекти на алтернаторот, стартерот, електричниот систем и осветлувањето. Најпроблематичните месеци биле август и декември, пишува „ХАК“.
Со зголемувањето на електричната мобилност, значително се зголемува и бројот на дефекти на електричните автомобили. Минатата година, ADAC беше повикан на 30.000 интервенции поради дефекти на електрични автомобили – што е зголемување од 50 проценти во споредба со претходната година.
И овде, стартерската батерија беше причина број 1 за дефект.