Дали знаевте за правилото од 15 секунди во Aldi, Lidl, Rewe, Edeka?
Светот брзо се менува, а дигитализацијата сè повеќе влијае на нашиот секојдневен живот. Сè повеќе трговци на мало се обидуваат да го прескокнат тој тренд и да понудат сеопфатни услуги.
Сепак, според експертите од индустријата, тие секогаш треба да се придржуваат до временскиот рок, инаку веројатно ќе изгубат клиенти на долг рок, пренесува списанието Fenix.
Како што покажуваат различни студии, анкети и набљудувања на супермаркети и дисконти во Германија – Aldi, Lidl, Rewe, Edeka & Co. тие мора да обрнат внимание на своите клиенти, особено на касата.
Според експертите, важен одлучувачки фактор за успехот или неуспехот на малопродажбата со тули и малтер е драматичното намалување на времето потребно за плаќање.
„15 секунди – не треба да трае подолго, особено за младата генерација која е навикната да забрзува“, вели Тереза Шлајхер, експерт за трговија во германскиот Институт за иднината.
Секој што стои во редот и ги гледа клиентите како бројат „ситни“, брзо се нервира. Во најлош случај, тие повеќе нема да се вратат во таа продавница.
Плаќањето е важен белег на искуството за купување. Без разлика дали се работи за супермаркет, дисконт или модна продавница.
Плаќањето со помош на препознавање лице е широко распространето во Кина. „Изразот на лицето кој е потребен за плаќање е насмевка“, рече Шлајхер додека го презентираше својот извештај за продажба на мало за 2020 година.
За да преживеат, трговците на мало мора да се прилагодат на барањата на клиентите за уште пообемна услуга.
Тоа би можело да вклучи подигање алишта за чистење како дополнителна услуга откако ќе се испорачаат намирниците нарачани преку Интернет, рече Шлајхер.
Станува збор за соработка со други даватели на услуги и поврзување на услуги. „Конкуренција беше вчера, денес се работи за конкуренција и соработка во исто време“.
Благодарение на апликацијата во САД, патниците на аеродромите можат да купуваат и да плаќаат преку мобилен непосредно пред полетувањето на авионот, без да мораат да направат чекор.