За да не останат на автопат во сообраќаен метеж без гориво, возачите подобро да полнат гориво на време. ADAC препорачува тоа најдобро да се прави кога резервоарот е полн околу една четвртина.
Во секој случај, возачите не треба да чекаат да се вклучи индикаторот за резерва, предупредуваат од авто-клубот. Тогаш работите може да станат напнати.
„Но, мрежата на бензински пумпи во Германија е многу добро развиена, така што со малку здрав разум и навремено полнење гориво, не би требало да има проблем“, објаснува ADAC.
Исто така, не смеете да носите повеќе од десет литри гориво надвор од резервоарот во автомобилот – дури и ако е дозволено значително повеќе: резервниот канистер во патнички автомобил може да собере до 60 литри и максимум 240 литри. Сепак, ADAC советува да не носите полн резервоар гориво со вас. „Бидејќи не е само можен ризик од пожар во случај на сообраќајна несреќа“, велат од ADAC.
„Нездравите гасови од пластичниот резервоар за гориво можат да навлезат и во внатрешноста“, објаснуваат тие.
Ако воопшто, би било идеално да го чувате канистерот во багажникот – колку што е можно подалеку од патниците. Покрај тоа, горивото не смее да се чува во шишиња со вода или други целосно несоодветни контејнери.
И покрај се, тој што ќе заврши на пат со празен резервоар, мора да ги преземе сите мерки на претпазливост, како што се предупредувачки светла, предупредувачки триаголници и носење елек со голема видливост. Тогаш помошта на патот може да го реши проблемот.
Секој што ќе застане на автопат поради недостиг на гориво, генерално ризикува казна од десет евра. И ако како резултат на тоа дојде до судир одзади, може да има заедничка одговорност, наведуваат германските медиуми.