Откако со години Tesla Inc. го засадуваше семето на тревога кај традиционалните германски производители на автомобили кои избегнаа да коментираат за оваа нова пазарна сила, менаџментот на BMW AG веќе коментираше отворено, иако секако не со добра волја, за американскиот производител на електрични автомобили.
Се чини дека Tesla изгуби дел од својата моќ да влева страв меѓу конкурентите.
За време на презентацијата на новата BMW Серија 7 минатата недела, членот на управниот одбор и менаџер на продажба на германскиот производител на автомобили Петер Нота се осмели да излезе со јасен став за актуелниот крал на електричните автомобили.
„Tesla одредено време имаше единствена предност во продажбата. Сепак, ова е готово“, изјави Нота. „Се фокусираме на проширување кон електромобилноста“, додаде тој.
Најголемиот светски производител на луксузни автомобили по пазарен удел во 2021 година сака да ја зајакне својата конкурентност против Tesla во САД на среден и долг рок. За да го постигне ова, BMW ќе се потпре на своите целосно електрични модели, вклучувајќи го и Gran Coupé i4, кој директно ќе го предизвика Model 3 и ќе понуди поголема удобност и перформанси.
Баварската компанија се потпира и на технолошки напредниот SUV iX, кој ја фрла ракавицата на Model X.
И двата модели ќе го нападнат пазарот за околу шест месеци.
Новата серија 7 на BMW, која се очекува да биде пуштена во продажба во ноември, треба да го поддржи пазарното проширување на концернот во САД, најголемиот автомобилски пазар во однос на вредноста на трансакцијата. За да ги зајакне своите планови за американскиот пазар, BMW ќе претстави и неколку нови, целосно електрични возила.
На Германците ќе им треба повеќе време за да ја прекинат доминацијата на пазарот на Tesla. Според анализата на пазарот за првите два месеци од годината, регистрациите на Tesla во САД достигнале 71.250, додека продажбата на BMW изнесувала 54.210 возила, вклучувајќи ги и конвенционалните модели.