Извршниот директор на германската инженерска групација Bosch верува дека возилата со мотори со внатрешно согорување ќе се користат уште најмалку 35 години пред да заврши електрификацијата на патниот транспорт.
Ако целото глобално производство од 90 милиони возила треба веднаш да се преобрази, ќе бидат потребни 16 години за да се смени целата „флота“, вели Стефан Хартунг во текстот објавен во неделата на веб-страницата The Pioneer.
Bosch е клучен снабдувач за автомобилскиот сектор.
Но, во реалноста, моторите со внатрешно согорување ќе продолжат да се произведуваат и ќе треба да се заменат.
„Ќе биде потребно двојно повеќе време, најмалку 30 до 35 години, за да се електрифицираат сите автомобили ширум светот“, рече Хартунг.
Тој додаде дека, дополнително, одредени возила не можат да се електрифицираат и дека технологијата за внатрешно согорување ќе мора да продолжи да се произведува во Германија.
„Не можете да ги принудите клиентите надвор од Европа да не го користат“, рече Хартунг.
Тој истакна и дека има потреба од иновации кои се уште не постојат, а како пример ги наведе земјоделските возила.
Жетварите работат и до 12 часа дневно со моќност од 250 до 300 киловати. „Со батеријата потребна за тоа, возилото веројатно ќе потоне во земја“, рече тој.
Хартунг, исто така, додаде дека електрификацијата е растечки пазар и дека производителите на автомобили сега велат дека конверзијата ќе трае подолго од претходно очекуваното.
Но, тој негираше дека Европската унија поставила пребрза цел.
„Со климатските цели, важно беше да се постави цел“, рече тој.