Во Германија, секој петти автомобил паѓа на техничкиот тест, со „значајни“ или „опасни“ дефекти, објави агенцијата за технички преглед (TÜV), пренесе dpa.
Стапката на судири при техничкиот преглед на возилото, што е задолжителна во Германија две години, или три години по првата регистрација, останала иста во однос на претходната година, од 20,6 на 20,5 отсто.
Сопствениците на автомобили со „значителен“ дефект мора да го решат проблемот во рок од четири недели, а ако дефектот е „опасен“ мора да го сторат тоа веднаш.
Вкупно, во изминатите 12 месеци 15.000 возила се категоризирани како небезбедни и веднаш се исклучени од сообраќај.
Во исто време, службениците од техничкиот преглед констатирале дефекти како напукнати црева на сопирачките, скршен волан или ‘рѓа на делови од каросеријата што го носат товарот.
Од друга страна, речиси 80 отсто од возилата го поминале техничкиот преглед без никакви или минимални дефекти.
TÜV обработи податоци од повеќе од 10 милиони инспекции помеѓу јули 2023 година и јуни оваа година.
Статистичарите ги обработувале сите видови автомобили, сите години. Новиот извештај, сепак, за прв пат вклучи податоци од техничкиот преглед за чисто електрични автомобили.
„Електричните автомобили полека, но сигурно продираат на пазарот на половни возила“, рече директорот на TÜV, Јоаким Билер. „Техничкиот преглед покажува дека овие автомобили не се ниту побезбедни ниту помалку безбедни од класичните автомобили.
Статистиката укажа на некои специфични недостатоци на електричните автомобили, како што се предвремено истрошените држачи за суспензија поради тежината на батериите.