Извозот на електрични возила во Кина се намали за 18 отсто на 92.625 во февруари во споредба со истиот месец во 2024 година. Изворот се податоците од кинеската царина, анализирани од аналитичарите на Блумберг. Комбинацијата на царини на кинескиот увоз во Европа, губењето на владините стимулации, порастот на побарувачката за plug-in хибриди и падот на побарувачката за автомобилите на Tesla се причините за падот на продажбата.
Според Блумберг, извозот во Кореја паднал за 51 отсто на 3.151 возило, а Шпанците покажале речиси подеднаков недостаток на интерес за купување кинески електрични возила: извозот во Шпанија паднал за 49 отсто на 2.664 возила.
Во Европа, која носи речиси една третина од извозот, од вкупно 93 илјади извезени возила, падот е 30 отсто, откако падот во јануари беше само 14 отсто. Некои пазари растат, особено Африка и Мексико.