За да поседува автомобил во Сингапур, потенцијалниот купувач мора да конкурира за сертификат кој сега чини 106.000 долари, што е еквивалентно на, да речеме, цената на четири автомобили Toyota Camry во САД, бидејќи закрепнувањето по пандемијата ги зголеми трошоците на градот за системот за квоти за возила на државата до историски највисоко ниво.
Сингапур има систем „10-годишен сертификат за право“ (COE), воведен во 1990 година, за контрола на бројот на возила во земјата, која е дом на 5,9 милиони луѓе, но може да се помине од крај до крај за помалку од еден час, пишува Ројтерс.
Оваа квота, понудена преку процес на наддавање, го направи најскапиот град во светот за купување автомобил, а COE за голем семеен автомобил се зголеми за повеќе од четири пати од цените во 2020 година на 106.376,68 американски долари.
Во комбинација – COE, такси за регистрација и даноци, новиот стандард Toyota Camry Hybrid моментално чини 183.000 долари во Сингапур, во споредба со 28.855 долари во САД.
Во 2020 година, кога помалку луѓе во Сингапур возат, цената на COE падна на околу 22.000 американски долари. Зголемувањето на економската активност по врвот на пандемијата доведе до повеќе набавки на автомобили, додека вкупниот број возила е ограничен на околу 950.000. Бројот на достапни нови COE сертификати зависи од тоа колку постари автомобили се дерегистрирани.