Lamborghini Diablo се враќа, и тој е во форма на restomod проект претставен денеска од Eccentrica.
Треба да се каже дека оваа компанија со седиште во Милано е основана од Емануел Колумбини (колекционер на Ламборџини), во соработка со Карло Боромео кој е сопственик на дизајнерската фирма Borromeo & De Silva.
Според Eccentrica, нивната амбиција е „да земат инспирација од мит како Diablo, да го подобрат механичкиот инженеринг на Lamborghini Diablo и да го направат навистина уникатен, нова икона во универзумот на суперавтомобили, како и симбол на комбинацијата на минатото, сегашноста и иднината“.
Се вели дека Eccentrica ја усовршила секоја каросерија, секоја внатрешна површина и секој механички елемент за да ги исполни очекувањата на современите возачи.
Eccentrica Diablo е инспириран од GTR фокусиран на патеката. Речиси секоја каросерија на автомобилот е изменета за да биде пофункционална или полесна од оригиналот. Тие вклучуваат детали како предната решетка која сега помага да се подобри протокот на воздух над возилото.
Егзотичните материјали како јаглеродни влакна и 3D-печатениот титаниум помагаат во модификацијата на Diablo, обезбедувајќи поголема вкочанетост, а истовремено правејќи го полесен. Дополнително, дотерани се и предните и задните светла.

Од компанијата велат дека иако вкупната должина на возилото е непроменета, настрешниците сега се пократки, додека 19-инчните алуминиумски тркала се инспирирани од светот на мотоспортот.
Внатрешноста е обложена со кожа и алкантара, а компанијата вели дека го заменила секој пластичен дел во возилото со пофин материјал за да ја подобри ергономијата.
Воланот е изработен од карбонски влакна, а модернизирани се воланот и дигиталниот дисплеј. Звучниот систем е обезбеден од Marantz.
Останува оригиналниот 5,7-литарски V12 мотор, но сега со 404 kW/550 КС и 600 Nm вртежен момент. Иако тоа е само 42 kW/58 КС повеќе од претходно, Eccentrica вели дека благодарение на проектираниот сооднос сила-тежина од 2,9 kg/hp, нивниот Diablo ќе може да достигне 100 km/h за само 3,5 секунди и максимална брзина од 335 km/h.
Благодарение на клештите на сопирачките Brembo и гумите Pirelli P Zero Trofeo R, автомобилот ќе може да запре од 100 km/h до нула за само 34 метри. Тоа е 20 проценти подобрување во однос на оригиналниот автомобил.
Благодарение на достапните варијации во боја, тапацир, ткаенини и материјали, Eccentrica вели дека нема два Diablo да бидат исти. За секој од нив ќе бидат потребни меѓу 16 и 18 месеци за да се изгради и ќе чини 1,2 милиони евра, покрај цената на автомобилот од донаторот.