ЕУ го обвини TikTok за кршење на дигиталните прописи

од Vladimir Zorba
14 прегледи

Регулаторите на Европската унија (ЕУ) денес ја обвинија популарната социјална мрежа TikTok за кршење на правилата за дигитална безбедност поради, како што велат, недостатоци во базата на податоци за онлајн реклами на апликацијата.

Оваа база на податоци не е во согласност со стандардите на Законот за дигитални услуги (DSA) на ЕУ, соопшти Европската комисија во прелиминарните наоди од истрагата.

Комисијата соопшти дека базите на податоци за реклами се многу важни за истражувачите во откривањето измами, таканаречените хибридни кампањи за закани, координираните информациски операции и лажните реклами. Овој закон на ЕУ има за цел да ги исчисти социјалните мрежи од ризици и да ги заштити нивните корисници, особено од дезинформации поврзани со изборите.

Платформите мора да бидат транспарентни во врска со онлајн рекламите, што значи да ги информираат своите корисници зошто им се прикажува одредена реклама, како и кој платил за неа.

Комисијата тврди дека базата на податоци на TikTok не ги дава потребните информации за содржината на рекламите и кој платил за нив, со што не се овозможува сеопфатно пребарување на рекламите.

Од TikTok изјавија дека компанијата ги разгледува наодите на Европската комисија и останува посветена на исполнување на сите обврски според Законот.

„Иако ги поддржуваме целите на регулативата и продолжуваме да ги подобруваме нашите алатки за транспарентност на рекламите, не се согласуваме со некои од толкувањата на Комисијата и забележуваме дека упатствата се дадени преку прелиминарни наоди, а не преку јасни и јавни упатства“, се вели во соопштението.

TikTok сега има можност да одговори пред Комисијата да донесе конечна одлука, што би можело да доведе до казна до шест проценти од годишните глобални приходи на компанијата.

Слични содржини