Европа ќе има 130 милиони електрични возила на патиштата до 2035 година, според извештајот на Ernst & Young и трговската асоцијација Eurelectric.
Според извештајот, на Стариот континент ќе му бидат потребни 65 милиони станици за полнење на овие електрични автомобили, камиони и автобуси, од кои 85% мора да бидат блиску до домовите на луѓето, пишува Bloomberg.
Ова ќе биде предизвик за давателите на комунални услуги. Треба да изградат мрежа од 9 милиони полначи на патишта, на работни места итн.
„Ни требаа 10 години да инсталираме 400.000 полначи. Сега ќе треба да градиме околу 500.000 секоја година до 2030 година и околу 1 милион годишно помеѓу 2030 и 2035 година“, рече Серж Кол, еден од лидерите во областа на енергијата и комунални услуги.
Ернст и Јанг проценува дека ќе бидат потребни 62 милијарди долари.
„Ќе биде поевтино да се инсталираат повеќе станици за полнење и да се има потребниот тампон отколку да се чека предолго и да се сфати дека тие не се доволни“, вели Кристијан Руби од Eurelectric.
Зголемувањето на бројот на електрични возила ќе се совпадне со зголемувањето на производството на обновлива енергија.
„Не треба да седиме и да чекаме. Тоа е една деценија на промени“, рече Руби.
Освен што ќе инсталирате милиони полначи, ќе треба да размислите и како да се справите со зголеменото оптоварување на мрежата, особено на автопатите.
Во урбани услови, Ernst & Young очекува прилив на електрични автомобили да се полнат навечер кога возачите ќе се вратат од работа, што ќе доведе до потенцијално зголемување на максималната оптовареност за 86%. За да се избегне метеж, добавувачите на електрична енергија ќе треба да понудат стимулации за возачите да полнат за време на часовите надвор од шпицот, на пример.