Европскиот пазар на 5G инфраструктура ќе забележи огромен раст до 2026. година

од Vladimir Zorba
238 прегледи

Големината на европскиот пазар на 5G инфраструктура беше проценета на 147,5 милиони долари во 2018 година и се предвидува дека ќе достигне 27,74 милијарди долари до 2026. година, што претставува годишна стапка на раст (CAGR) од 96,2 проценти од 2019 до 2026 година. 5G е петта генерација мобилна технологија што се состои од производители на хардверски компоненти, технолошки провајдери и телекомуникациски оператори кои овозможуваат 5G конекции, операции, комуникација, надзор и управување на ентерпрајз мрежата. 5G брзината обезбедува посилна поврзаност, што создава непречена конекција и ја елиминира латентноста.

Оваа технологија ги задоволува различните технологии, како што се вештачката интелигенција, паметната роботика, проширената и виртуелна реалност и паметните инфраструктури. 5G безжичната мрежа се очекува да биде столб на паметните градови и индустрискиот интернет на нештата, што дава профитабилна можност за раст на пазарот на 5G инфраструктура во Европа.

Тековниот пазар ги привлекува производителите да станат поконкурентни, поефикасни и попродуктивни во трката за освојување на глобалниот пазар. Технологиите влијаат на целокупниот бизнис процес, почнувајќи од набавка на суровини, управување со снабудувачите, работењето на продавниците, производствениот процес, задржувањето на клиентите и други процеси. Ова ги вклучува различните мобилни платформи, апликации и технолошки уреди да бидат добро синхронизирани меѓу себе за да имаат непречено функционирање. Секоја латенција во процесот може да ги попречи деловните процеси или крајниот производ. Затоа, 5G овозможува брз и ефикасен процес од крај до крај.

Дигитализацијата ги револуционизира индустриските вертикали низ целиот свет. На пример, дигитализацијата во секторот за енергетика и комунални услуги го подобрува снабдувањето со електрична енергија и овозможува поголема енергетска ефикасност и искористување на голем дел од населението во земјите во развој. Покрај тоа, помага во минимизирање на непланираните прекини на електрична енергија, паметната дистрибуција на енергија, далечинското следење на енергетските места и друго. Затоа, потребата од силна интернет конекција и повисок интернет пропусен опсег го забрзува растот на пазарот.

Растот на европскиот пазар на 5G инфраструктура е надополнет со ширење на M2M/IoT конекциите и зголемување на побарувачката за мобилни широкопојасни услуги. Сепак, инвестициските, технолошки и инфраструктурни предизвици во имплементацијата на 5G мрежата и грижата за приватност и безбедност се очекува да го попречат растот на пазарот. Понатаму, зголемувањето на владините иницијативи за изградба на паметни градови и инвестициите во претстојните напредни технологии како што се автономни возила, роботика, паметно производство и друго, се очекува да обезбедат профитабилни можности за раст на европскиот пазар на 5G инфраструктура.

Пазарот на 5G инфраструктура во Европа е сегментиран врз основа на комуникациската инфраструктура, мрежната технологија, типот на чипсет, апликација и регион. Врз основа на комуникациската инфраструктура, таа е поделена на мали ќелии, макро ќелии, мрежа за радио пристап и дистрибуиран антенски систем. Според мрежната технологија, категоризирана е во софтверски дефинирано вмрежување и виртуелизација на мрежните функции, мобилните компјутери и самоорганизирачките мрежи.

Според чипсетот, пазарот е класифициран во интегриран круг специфичен за апликации, интегриран круг на радио фреквенции, технолошки чипови за милиметарски бранови и поле на програмибилни порти. Врз основа на апликацијата, пазарот е фрагментиран на автомобили, енергетика и комунални услуги, здравствена заштита, малопродажба и друго. Според регионите, пазарот се анализира низ Северна Америка, Европа, Азија-Пацифик и LAMEA.

Клучните играчи профилирани во овој извештај ги вклучуваат AT&T, Ericsson, Huawei Technologies, Hewlett Packard Enterprise (HPE), Intel Corporation, Mediatek, Nokia Corporation, Qualcomm Technologies, Samsung Electronics и Verizon.

Овие клучни играчи усвоија стратегии, како што се проширување на портфолиото на производи, спојувања и преземања, договори, географска експанзија и соработки за да го подобрат својот продор на пазарот.

Слични содржини