Фарел Вилијамс можеби е музички магнат денес, но неговата прва работа во Мекдоналдс не беше баш успешна.
Размислувајќи за неговите рани денови, 51-годишниот – сега добитник на Греми уметник и моден претприемач со проценета нето вредност од 250 милиони долари – се присети како неговата љубов кон „Мекнагетс“ го довела во неволја за време на неговиот престој во брза храна.
„Мекдоналдс“ беше мојата прва и единствена работа“, изјави тој за BBC Radio 2. „Три пати добив отказ. Јадев пилешки медалјони“.
Фарел призна дека неговата кариера во Мекдоналдс била краткотрајна.
„Првите два пати тоа беше само затоа што бев мрзелив“, објасни тој. „Третиот беше како: „Што правиш? Вие само седите таму и јадете медалјони?”
Додека неговото време во бизнисот со брзата храна брзо заврши, Фарел продолжи да постигнува монументален успех на листите на Билборд, започнувајќи ја својата музичка кариера во музичкото продукциско дуо The Neptunes со Чад Хуго во 1992 година. Во 1999 година, Фарел, заедно со Хуго и тапанарот Шеј Хејли го основаше бендот N.E.R.D и го издаде својот деби албум, In Search Of… во 2002 година.
Како еден од главните уметници во 2000-тите, Фарел четири пати се најде на врвот на Billboard Hot 100, вклучувајќи извонредна серија со неговиот сингл „Happy“, кој помина 10 последователни недели на бр. 1 во 2014 година.
И покрај раните борби во Мекдоналдс, „Happy“ ја покажа способноста на Фарел за правење хит. Тоа го означи и неговиот прв број еден како водечки изведувач – пресвртница за која беа потребни 12 години и една недела од неговото деби, поставувајќи го рекордот за најдолго чекање за Hot 100 број 1 како главен изведувач.
Талентот на Фарел за создавање хитови се протега надвор од неговата соло работа. Во 2013 година, тој ги зазеде местата # 1 и # 2 истовремено со „Blurred Lines“ и „Get Lucky“ на Daft Punk, што го прави само 12-тиот артист кој некогаш го постигнал овој подвиг.
Неговата работа на овие хитови ја зацврсти неговата репутација, што му ја донесе титулата „Продуцент на деценијата“ на Билборд во 2010 година.
Надвор од музиката, влијанието на Фарел се прошири и на модата со неговите брендови Billionaire Boys Club и Ice Cream, а во 2023 година беше прогласен за креативен директор за мажи во Луј Витон.