Креаторите на Фејсбук и Инстаграм долго време се жалеа на сметките што ги објавуваат нивните видеа без дозвола, но сега Мета воведува нова алатка што им олеснува на креаторите да следат кога нивните видеа се објавуваат повторно на други сметки.
Мета воведе нова алатка за креаторите наречена „content protection“, која може автоматски да открие кога оригиналното видео на креаторот е објавено повторно, целосно или делумно, на Фејсбук или Инстаграм. Креаторите кои се регистрирани ќе можат да видат кои сметки ја споделиле нивната содржина и ќе можат да преземат голем број дејства.
Достапните дејства вклучуваат „следење“, што му овозможува на креаторот да додаде ознака што јасно наведува дека клипот првично доаѓа од нивната сметка. Покрај врската, креаторите ќе можат да го следат и бројот на прегледи што ги добива содржината. Креаторите исто така можат да изберат целосно да го блокираат клипот, што ќе спречи некој друг да го види видеото. Мета забележува дека изборот на оваа опција нема да наметне никакви дополнителни казни за профилот што ја преземал оригиналната содржина. Конечно, креаторите можат да изберат да „објават“ видео, што го отстранува од нивната контролна табла за да не можат повеќе да ја видат неговата ефикасност.
Контролната табла, исто така, обезбедува некои други детали што би можеле да им помогнат на креаторите да одлучат како да одговорат. На пример, тие можат да видат дали видеото што ја користи нивната содржина се монетизира, што би можело да влијае на нивната одлука да го следат со наведување на извор или целосно да го блокираат. Од друга страна, ако видеото е преземено од профил со малку следбеници, тие можат да изберат едноставно да го следат.
Мета веќе им понуди некои од овие опции на креаторите на Фејсбук во минатото преку својата платформа за управување со права, но компанијата вели дека директната достапност на функциите во апликацијата Фејсбук ќе ги направи достапни за поширока публика. Важно е да се напомене дека компанијата нуди заштита на содржината само на креаторите кои споделуваат видеа на Фејсбук. Значи, додека функцијата ќе детектира дупликати на Инстаграм, тоа ќе го стори само ако оригиналното видео е објавено на Фејсбук.
Мета вели дека заштитата на содржината се воведува за креаторите во својата програма за монетизација „кои ги исполнуваат подобрените стандарди за интегритет и оригиналност“, како и за оние кои веќе го користат Rights Manager. Креаторите, исто така, можат директно да аплицираат за пристап.