Ferrari би можел да го врати F40

од Vladimir Zorba
30 прегледи

Серијата „Icona“ на Ferrari му оддава почит на славното минато на брендот. Monza SP1 и SP2 се модерни реинтерпретации на V12 барчета модели со отворен покрив што ја воспоставија легендата на Ferrari, додека Daytona SP3 е почит на неговите познати тркачки автомобили од 1960-тите.

Како што пишува Motor1, сега изгледа дека има шанса Ferrari да бара помодерен примерок за SP4.

Top Gear известува дека следниот автомобил од серијата Icona би можел да биде почит на F40, повикувајќи се на анонимни, но „многу доверливи“ извори. Top Gear обично не прави ваква приказна, што го прави ова многу поверодостојно. Забележително е и фактот што оваа приказна ја напишал главниот уредник на списанието и веб-страницата.

Претходните модели на Icona не се само ретро реинтерпретации на претходните модели. SP1, SP2 и SP3 јасно се однесуваат на минатото на брендот, но тоа го прави модерниот стил и технологијата. Секој од нив беше ограничено производство – 499 примероци на Monza и 599 примероци на Daytona, и секој чинеше над милион евра. Без оглед на формата на SP4, очекувајте мало производство и голема цена.

SP1 и SP2 беа базирани на 812 Superfast и ја делат шасијата и моторот на тој автомобил; SP3 беше поблиску до LaFerrari, иако без хибридните компоненти на тој автомобил. Можеби како почит на F40, Ferrari би можел да ја спои карбонската шасија со 4.0 литарскиот твин-турбо V8 мотор од SF90.

Автомобилите како серијата Icona се многу профитабилни за Ferrari. Бидејќи тие се засноваат на веќе постоечки компоненти, тие се релативно евтини за развој. Но, бидејќи се работи за модели на Ferrari со ограничена едиција, купувачите се подготвени да потрошат многу за да добијат еден од нив.

Но, како што истакнува Top Gear, помислата за оживување на F40 би можела да се смета за „богохулење“. Погледнете го новото Lamborghini Countach од кое се откажа дизајнерот на оригиналот. Освен тоа, не можеме а да не се запрашаме дали ваков автомобил ќе го одземе сјајот на новиот F80, директен потомок на F40.

Сепак, Ferrari сè уште не запишал пораз со серијата Icona, така што нема што да сугерира дека SP4 нема да биде брилијантен.

Слични содржини