Ferrari планира да ги одржува во живот V12 моторите што е можно подолго, односно додека SUS моторите не бидат законски забранети.
Во интервју за австралискиот автомобилски експерт, маркетинг директорот на Ferrari, Емануел Карандо, уверува дека моќниот мотор сè уште има иднина: „Ќе го произведуваме V12 сè додека законот ни го дозволува тоа“. Се надеваме дека законот ќе продолжи да остава можности и во иднина“.
Претходно, шефот за дизајн на Ferrari, Флавио Манцони, призна дека турбополначот V8 е подобар во однос на перформансите од V12, додавајќи дека дванаесетцилиндричната единица не е најефикасниот мотор. Сепак, компанијата мора да се „бори за овој мотор“ за да го одржи во живот што е можно подолго бидејќи е „поемотивен“ од помалите.
Сепак, Ferrari предвидува дека ќе продава помалку автомобили со мотори со внатрешно согорување во наредните години, кога првиот EV на компанијата ќе пристигне во 2025 година. До крајот на деценијата, целта е електричните возила да сочинуваат 40 проценти од сите испораки. Други 40 проценти се очекува да бидат хибриди, а само 20 проценти остануваат за целосно SUS моделите.
И покрај предвидениот постепен пад на продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување, извршниот директор Бенедето Виња минатата година рече дека „СУС има уште многу да направи“. Усвојувањето на поодржливи горива се смета за можно решение за одржување на SUS моторот во живот на долг рок.