Fiat одлучи да го прекине производството на моделот 500e поради недоволната побарувачка на овој електричен градски автомобил.
Stellantis потврди дека производната линија 500e во фабриката Mirafiori во Торино ќе биде запрена на четири недели од денес (13 септември), што значи дека новите 500 од која било верзија нема да се произведуваат во Европа за прв пат од 2007 година.
„Оваа мерка е неопходна поради моменталниот недостаток на нарачки поврзани со големите тешкотии присутни на европскиот пазар на електрични возила за сите производители, а особено за европските“, се вели во соопштението на Stellantis.
Стариот модел 500 со мотор со внатрешно согорување, кој се произведуваше во Полска и беше заснован на сосема поинаква платформа од електричниот модел, летово влезе во историјата бидејќи не ги исполнуваше новите закони поврзани со сајбер безбедноста, а во Fiat не сакаа да трошат пари за негово подобрување. Сепак, производството на моделот 500 со моторот SUS не е целосно прекинато, бидејќи овој модел се уште се произведува во Северна Африка, но не може да се продава на клиентите на Стариот континент.
Наместо да го подобри стариот 500 и да го задржи во продажба, Fiat одлучи да произведе нов хибриден модел базиран на електричниот 500e, за да може да примени мал SUS мотор и електричен мотор. Тој модел, наречен 500 Hybrid, нема да биде готов пред крајот на 2025 година или до 2026 година.
Хибридот ќе се произведува заедно со електричниот модел во историската фабрика во Мирафиори, која добива надградба во вредност од 100 милиони евра за да се подготви за ревидираните планови за електрификација на Fiat.
Fiat не е единствениот производител кој е принуден да ја промени стратегијата поради помалата од очекуваната побарувачка за електрични возила. Toyota, GM, Ford, па дури и брендовите како Aston Martin и Mercedes одлучуваат или да го продолжат животниот век на постоечките модели со SUS мотори или да потрошат дополнителни пари за развој на нови.