Fiat го претстави концептот Grande Panda 4×4 Manifesto и најавува сериско производство

од Vladimir Zorba
201 прегледи

Светот на малите робусни кросовери ќе стане малку поинтересен, бидејќи Fiat се подготвува да додаде нов член во својата линија на Grande Panda, оној што ќе оддаде почит на класичната Panda 4×4.

Италијанската компанија го претстави концептот на овој градски кросовер подготвен за теренско возење, кој е опремен со електрифицирана задна оска, што овозможува погон на сите тркала.

Наречен Fiat Grande Panda 4×4 Manifesto, концептот дебитираше за време на динамична прес-презентација на моделот Grande Panda Hybrid, што се одржа во Италија. Fiat вели дека концептот е „најкомплетниот израз на идеја што продолжува да се развива“ и го нарече „темел на едно возбудливо патување“. Ова се совпаѓа со претходните изјави на извршниот директор на Fiat, Оливие Франсоа, кој потврди дека е во развој верзија на 4×4 на Grande Panda.

Manifesto е висок и има некои клучни промени во споредба со подобрите пакети опрема на стандардната Grande Panda. Значајни карактеристики вклучуваат дополнителна пластична облога по должината на каросеријата, багажници на покривот со резервна гума, LED светла во стилот на пиксел интегрирани во предната решетка и покривот, и иако Fiat навести повеќе дополнувања за сериската верзија, дури и овие веќе му дадат на концептот навистина робусна преобразба.

Fiat се одлучи за уникатна боја на каросеријата „бордо“ како суптилен потсетник на оригиналната Panda 4×4, која првпат се појави во 1983 година. Надворешноста има беж детали, а има и ретро инспирирани челични тркала од 16 инчи. Истиот дизајн на бандажите може да се најде на основната и црвената опрема на Grande Panda, иако завршната обработка е различна. Во случајот со концептот, на бандажите се монтирани гуми за сите терени.

Manifesto доби „иновативна електрифицирана задна оска“, која овозможува погон на сите четири тркала. Ова решение е слично на задниот електричен мотор од 29 КС што го користат благиот хибриден Jeep Avenger 4xe и Alfa Romeo Junior Ibrida Q4, алудирајќи на тоа дека Fiat користи позната архитектура на погонскиот склоп.

Fiat сè уште не потврди дали електрифицираната задна оска на концептот е поврзана со благ хибриден 1,2-литарски мотор или предната оска е исто така електрична. Можно е овој систем за погон на сите тркала да биде компатибилен со обете опции за погон.

Моментално нема официјален датум на лансирање за сериската верзија на Grande Panda 4×4, но се очекува да се појави на европскиот пазар во 2026 година.