Fiat подготвува Giga Panda – теренец со седум седишта, со кој Италијанците планираат да го нападнат Dacia Duster

од Vladimir Zorba
358 прегледи

Најголемата Панда досега би требало да се види на европските патишта во средината на 2025 година. Така, новата Fiat Grande Panda добива засилување во форма на Giga Panda, теренец со издолжена каросерија што ќе нуди внатрешен простор за дури седум патници. Можно е Италијанците со овој модел да го вратат името Multipla.

Застарената гама на модели на Fiat наскоро ќе претрпи една од најамбициозните револуции во својата историја. Марката од Торино веќе го претстави еден од најважните модели во својот каталог, новата генерација на неуморниот урбан автомобил „пар екселанс“, сега наречен Fiat Grande Panda.

Автентичната нова Grande Panda ќе вози по европските улици од оваа есен, кога се очекува да започнат испораките на моделот кој стана атрактивен теренец, иако тоа нема да биде единствениот модел од производителот. Fiat е подготвен да урне планина за да ја направи Panda нов-стар бестселер, а тоа ќе го направи со друга варијанта на каросеријата позната денес како Giga Panda.

Јавноста очекува мали промени на сегашната Grande Panda, а седумседот се очекува на европските патишта кон средината на следната година. Бидејќи Stellantis има намера да „печати“ мали теренци со седум седишта на истата платформа, Giga Panda го копира страничниот дизајн на новиот Citroën C3 Aircross или Opel Frontera, но зрачи со поавангардна личност и напред и назад, привлекувајќи внимание со модерните фарови интегрирани во целосно затворена решетка.

Најголемата панда во историјата на овој модел, која постои веќе 44 години, ќе биде долга нешто помалку од 4,20 метри, но внатре ќе има простор за конфигурации со пет и седум седишта, што ќе ја направи најпогодна за семејство, вклучувајќи и голем багажник кој ќе надмине 500 литри. И, пред се, со комплетна опрема во која дигитализацијата и поврзувањето ќе бидат во преден план.

Giga Panda ќе биде претставена во 2025 година, до следната пролет, кога се надеваме дека ќе го знаеме нејзиното вистинско име. Италијанската марка би можела да изненади со името Multipla, име кое е познато од порано и поврзано со големиот внатрешен простор со кој се пофали стариот миниван, иако може да се користи и како дополнително име со задржување на името Panda.

Следната голема иновација од брендот од Торино, која ќе се произведува во Србија, би требало да ги задржи истите погонски единици како Grande Panda. Значи, станува збор за електрифициран 1,2-литарски трицилиндричен блок опремен со 48-волтна MHEV технологија и со максимална моќност од 100 КС, како и електрична опција со 113 КС и автономија од околу 400 километри.

Слични содржини