Ford штотуку најави некои одложувања за електричните возила, вклучувајќи го и долгоочекуваниот теренец T3. Автомобилот требаше да се појави следната година, но сега е одложен до 2027 година, а компанијата сугерираше дека ќе го искористи дополнителното време за „да ја искористи новата технологија за батерии“. Ford вели дека ќе преземе чекори за да го ублажи влијанието на одложувањето на лансирањето врз канадската работна сила.
Електричниот пикап од следната генерација, со кодно име „Т3“, исто така се одложува од крајот на 2025 година до 2026 година. Се гради во фабрика за склопување електрични возила во Тенеси во комплексот BlueOval City на компанијата, иако Ford вели дека само сега инсталира опрема за печат што ќе произведува лим за камионот.
Покрај овие најави, компанијата откри и нов стимул за хибридните возила. Тие рекоа дека планираат да понудат хибридни погонски единици во целата линија на Ford Blue до 2030 година. И покрај гореспоменатите одложувања и свртувањето кон хибридите, Ford вели дека останува посветен на електричните возила и продолжува да гради фабрики за батерии во Мичиген, Тенеси и Кентаки.
Сепак, не е тајна дека пазарот на ЕВ не е толку робустен како што компаниите некогаш се надеваа дека ќе биде. Можеби тоа е високата цена за влез, непречената инфраструктура за полнење или фактот што некои електрични возила не се квалификуваат за федерален даночен кредит.
Во секој случај, забавувањето е реално, иако можеби малку преценето. Ford доживеа пад од 11 отсто во продажбата на електрични возила во јануари, но компанијата вели дека отскокнала, при што продажбата е зголемена за 86 отсто за целиот прв квартал во споредба со минатата година. Сепак, понудите на ЕВ на компанијата загубија 4,7 милијарди долари во 2023 година.
За таа цел, компанијата минатата година објави дека ќе го одложи или откаже планираното трошење од 12 милијарди долари за електрични возила. Не е јасно како тоа ќе влијае на плановите на Ford да го зголеми производството на 600.000 ЕВ годишно.